Jumaat, 20 Mei 2011

catatan pertama ku

 ini adalah entri pertama ku di blog ku ini. utk entri yang pertama ini, aku ingin mengucapkan Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan salam ukhuwah islamiyyah utk mereka yang singgah, atau yang tersinggah, atau yang tersalah 'parking'. tak kesah la, janji korng dah masuk dalam blog aku sekarang ni dan membaca sedikit-sebanyak tulisan aku kt blog aku ni.
 yang keduanya, memandangkan ini adalah entri pertama ku di blog aku ni, aku nak cerita sikit sebanyak pasal diri aku ni..yela bak kata pepatah Melayu, tak kenal maka tak sayang. pah nak cinta macam-mana kalau kenal pun takkan? hehe saja bermadah kata. emm,sebenarnya tak ada apa yang nak diperkatakan pasal diri ku ini. manusia biasa, punyai rasa dan juga perasaan. rasa ingin mengasihani dan juga dikasihani..hoho senag kira, apa yang ada kt korng, ade jugak kt aku =)
  yang ketiganya, rasanya cukup sampai disini dulu tulisan aku yang tak seberapa ini. maklum la, blog baru. orang kate bergerak secara perlahan kesannya lebih terasa dan berbekas berbanding bergerak secara laju dan mengejut. so aku taknakla tulis panjang-panjang dulu, biarlah secara perlahan tapi pasti.
 sekian, bittaufiq wan najah utk mereka-mereka yang akan atau yang tengah atau yang sudah menduduki peperiksaan. moga berjaya dan mendapatkan keputusan yang cemerlang..amiin wassalam